23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kunderne taber tillid til mærkeværkstederne

Årets AutoIndex viser et generelt fald for langt de fleste bilmærker og ifølge analysens bagmand, Mikkel Korntved fra Loyalty Group, bør flere mærker hejse et advarselsflag.

Traditionen tro var overraskelserne til at overse, da Loyalty Group i foråret præsenterede resultatet af Årets AutoIndex , hvor de private bilejere forholder sig til deres bilejerskab ud fra fire områder. Bilen i sig selv (produktet), den overordnet loyalitet overfor bilmærket, forhandleren (købsoplevelsen) og værkstedet (servicering af bilen). BMW blev den samlede vinder, men kigger man på værkstederne – og når det gælder AutoIndex er der udelukkende tale om mærkeværksteder, var det Toyota som igen igen strøg til tops.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188