23948sdkhjf

SERMI på vej: Det vil nye krav til certificering betyde for værkstederne

Fra 1. august skal værksteder og mekanikere certificeres til at reparere sikkerhedsrelaterede dele på alle biler. Kan de nye SERMI-regler i EU være starten på en datamur fra bilproducenterne eller en åbning for værkstederne?
Der skal mere styr på arbejde med sikkerhedssystemer og tyverisikring på bilerne. Derfor træder nye EU-regler i kraft 1. august i år. Fra denne dato skal værksteder, som vil arbejde med sikkerhedsudstyr på bilmærker, de ikke er autoriserede reparatører af, godkendes og certificeres under den nye såkaldte SERMI-ordning – en forkortelse for Security ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.097