23948sdkhjf

Volkswagen lancerer nyt og ungdommeligt elbilmærke til det kinesiske marked

ID.UX skal generobre markedsandele fra især rivaler som BYD. VW samarbejder med Xpeng og SAIC for at nedbringe produktionstid og omkostninger.
Volkswagen har på den internationale biludstilling i Beijing torsdag introduceret et nyt elektrisk bilmærke til det kinesiske marked, ID.UX, og afsløret et koncept med nyt look, som overfor især yngre kunder skal genvinde markedsandele på verdens største bilmarked. Det skriver Automotive News.

Desuden blev konceptet, kaldet ID Code, vist som ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.236