23948sdkhjf

Volkswagen lancerer nyt og ungdommeligt elbilmærke til det kinesiske marked

ID.UX skal generobre markedsandele fra især rivaler som BYD. VW samarbejder med Xpeng og SAIC for at nedbringe produktionstid og omkostninger.
Volkswagen har på den internationale biludstilling i Beijing torsdag introduceret et nyt elektrisk bilmærke til det kinesiske marked, ID.UX, og afsløret et koncept med nyt look, som overfor især yngre kunder skal genvinde markedsandele på verdens største bilmarked. Det skriver Automotive News.

Desuden blev konceptet, kaldet ID Code, vist som ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.266