For Tom Kristensen – eller lad os dog kalde ham Mr. Le Mans i denne sammenhæng – er der ingen tvivl: 24-timersløbet i Frankrig er på vej til samme hype som den gang i nullerne og tierne, da han selv vandt og vandt og vandt – ni gange i alt.
Le Mans var i kraft af Tom K’s sejrsstime stedet at markere sig – uanset om det var bilmærket Audi, oliemærk...
Tom Kristensen: Næste danske Le Mans-hype er på vej
...og den starter i år. Verdens mest berømte langdistanceløb er på vej ind i en ny æra – nye biler og ikke mindst danske kørere i vinderbiler åbner nye muligheder for danske firmaer, der ser Le Mans 24h som den effektive reklamesøjle.
PR

Hanne Sørensen, Peugeot-PR og Mikkel Jensen, Peugeot-kører - de kan danne makkerskab i bestræbelserne for at sælge flere biler i Danmark. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer