23948sdkhjf

Bilisters frygt for corona giver større omsætning på Hella-væksteder

Værkstederne i Hella Service Partner oplever markant stigning i omsætningen op til sommerferien. Ekspert forklarer sammenhængen.
— Vi oplever en markant stigning i omsætningen på værkstederne her op til ferien, og det kan i høj grad forklares med kundernes ønske om at gøre bilen ferieklar.

Det oplyser Linda Vestergaard, der er kædechef i Hella Service Partner.

At ferieklargøring af bilen netop i år resulterer i særlig megen trafik hos Helle Service Partner kan skyldes fors...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.171