Markedet for onlinehandel med biler er glohedt. Der går nærmest ikke en uge, uden at der melder sig en ny aktør, der hævder at have en unik platform, der skal hjælpe både bilforhandlere og slutkunder med at annoncere, sælge og købe bil.
Blandt de mere etablerede aktører blæser forandringens vinde også. Autobranchens eget it-selskab, Auto IT,...
Bilbasen får flere muskler: Ansætter 20 nye mand
Med den norske Schibsted-koncern i ryggen har Bilbasen og Bilinfo fået flere kræfter, der skal styrke udviklingen af de digitale salgsløsninger.
Jan Lang, kommunikationschef i Bilbasen og Bilinfo, fortæller at der er kommet flere ressourcer til, efter at den norske mediekoncern Schibsted har overtaget. Foto: Bilbasen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer