23948sdkhjf

Bilbasen får flere muskler: Ansætter 20 nye mand

Med den norske Schibsted-koncern i ryggen har Bilbasen og Bilinfo fået flere kræfter, der skal styrke udviklingen af de digitale salgsløsninger. 
Markedet for onlinehandel med biler er glohedt. Der går nærmest ikke en uge, uden at der melder sig en ny aktør, der hævder at have en unik platform, der skal hjælpe både bilforhandlere og slutkunder med at annoncere, sælge og købe bil. 

Blandt de mere etablerede aktører blæser forandringens vinde også. Autobranchens eget it-selskab, Auto IT,...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Se seneste nyhedsbrev ???id_11737???

Send til en kollega

0.094