VÆRKSTEDER I en udsendelse af forbrugerprogrammet Kontant, som DR viste i går aftes, fremgik det, at værkstedskæden Skorstensgaard bevidst skulle reparere fejl, der ikke findes.
En påstand, som adm. direktør og medindehaver af værkstedskæden, Anders Skorstensgaard, afviser blankt.
Til at underbygge påstanden kørte Kontant tre biler til service ...
FDM: Det er en tillidssag at sende bilen på værksted
Forbrugerorganisationen FDM mener ikke, at der generelt er grund til at have mistillid til værkstederne, men den kommer også med en klar opfordring.
- Det er imidlertid ikke FDMs generelle indtryk, at forbrugerne har grund til mistillid til værkstederne, men vi opfordrer til, at man navnlig ved større reparationer indhenter flere tilbud eller får en ”second opinion", siger Torben Lund Kudsk fra FDM. Foto: FDM
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer