UGENS TAL Service, syn og reparationer er særlige områder, hvor flere forbrugere sætter farten op, på internettet.
Det er en af konklusionerne på den omfattende rapport, Voxmeter offentliggør 24. juni om bilejernes onlinevaner.
Covid-19 har øget de fleste danskeres tilstedeværelse på internettet - både privat og professionelt.
Online-mulighedern...
Ny rapport: Bilister vil ordne det meste online
Bilejernes vaner drejer sig i højere gad mod det digitale, men enkelte segmenter holder dog fortsat fast i det traditionelle.
2
Billeder
Q: "Benytter du din bilforhandlers hjemmeside eller hjemmesiden for dit bilmærke?". Svar: "Ja, min bilforhandlers hjemmeside (f.eks. i forbindelse med serviceeftersyn og reparationer)". Stikprøve: 9.194 nationalt repræsentative interviews. Maksimal statistisk usikkerhed: +/- 1,02%-point.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer