23948sdkhjf

Dacia-ejere ignorerer ekstraudstyr

Ugens Voxmeter kigger på, i hvor høj grad ekstraudstyr spiller en rolle. Tyske premiummærker er i top; Dacia helt i bund.

UGENS TAL Ekstraudstyr - som soltage, digitalt cockpit og varme i rattet kan være et vigtigt parameter, når en kunde vælger bilmærke.

Det viser ugens Voxmeter, som har kigget på, i hvor høj grad ekstraudstyr har indflydelse på valg af bilmærke i forbindelse med det næste bilkøb.

Her er de tyske premiummærker BMW og Audi helt i top, hvor henholdsvis 44 og 41 procent af ejerne af disse mærker mener ekstraudstyr i høj grad har betydning.

Også Mercedes er helt i top på en fjerdeplads med Honda en snudespids foran.

Dacia i bund

I bunden finder vi de prisbillige mærker, Dacia, Hyundai og Suzuki. Kun 10 procent af Dacia-ejere tillægger ekstraudstyr stor betydning, mens tallet for Hyundai og Suzuki er henholdsvis 17 og 18 procent. Også Fiat ligger på 18 procent.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141