23948sdkhjf

Dahl Pedersen vinder for sjette gang

Hvert andet år siden 2012 har Dahl Pedersen i Skive vundet titlen som Årets Renault Forhandler.

Corona har vendt op og ned på meget, og mange ting er blevet aflyst. Blandt andet fejringen af Årets Renault Forhandler. Men i denne uge kom både diplom og statuette endelig hjem til Dahl Pedersen i Skive.

I boksning er der noget, der hedder et lucky punch. Og i fodbold kan der opstå en løs chance, der afgør en kamp til fordel for det hold, der har spillet dårligst. Men når det handler om at være Danmarks bedste Renault forhandler - med høj markedsandel og kunder, der er langt mere tilfredse end landsgennemsnittet - er der ikke noget, der hedder held eller tilfældighed.

Når Dahl Pedersen koncernen seks gange er blevet kåret som Årets Renault Forhandler, er det fordi, de altid holder et meget højt niveau.

I denne uge var en delegation fra Renault Danmark taget til Skive for at overrække diplom og statuette og fejre både indehaverne og medarbejderne med titlen. Egentlig skulle det have været fejret i foråret med en tur til Paris, hvor man normalt samler de nationale Renault forhandlere, som har vundet titlen i deres respektive lande. Men normalt er ikke det, der kendetegner 2020.

I forbindelse med overrækkelsen af diplom og statuette sagde den danske Renault direktør Yana Minenko blandt andet.

- Vi kan lave verdens bedste biler. Og vi kan bruge millioner af kroner på markedsføring. Men hvis ikke de medarbejdere, kunderne møder på værkstedet, indskrivningen eller salgslokalet, brænder for Renault - og for at gøre en forskel hver dag, så bliver vi aldrig en succes. Men det er vi - og det skyldes blandt andet jer hos Dahl Pedersen i Skive. Med en samlet markedsandel for Renault og Dacia, der nærmer sig 10 %, og en kundetilfredshed i toppen af skalaen, er vi både glade, stolte og taknemmelige for at have jer i vores netværk, sagde Yana Minenko.

Hos Dahl Pedersen var indehaverne Jørgen og Lene Dahl Pedersen stolte og glade for prisen.

- Det betyder meget for os og for vores medarbejdere at få prisen. Det er det synlige bevis på, at det, vi går rundt og gør til dagligt, er rigtigt. Vi har altid kunden i fokus, og vi er dedikerede og opsat på at gøre tingene så godt som overhovedet muligt. Det er en kultur, som vi alle bærer. Fra øverste ledelse til lærlingen på værkstedet. Og det er derfor, at vi har fået titlen så mange gange. Fordi det ikke blot er noget vi siger. Det er noget vi er, siger Jørgen Dahl Pedersen.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.094