23948sdkhjf
>

Der er lys for enden af corona-tunnellen

Kommunikations-ekspert maner dommedagsprofetier til jorden, for en dag er vi jo forbi den øjeblikkelige krise. Behovet for at at rejse, spise ude - og ikke mindst for at købe, lease og reparere biler - ændres ikke permanent af denne type krise.
MARKEDSFØRING "Hvad skal vi dog gøre?" er spørgsmålet de fleste virksomheder slås med lige nu. Det handler for manges vedkommende om økonomisk brandslukning, men også om hvad, hvordan og hvor meget, der skal kommunikeres og markedsføres.

Det korte svar er, at I skal passe meget på med at brænde energi, tid og penge af på kortsigtede tiltag, de...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Virksomhedsløsning
Få et skræddersyet tilbud til din arbejdsplads.
Læs mere
Redaktionen anbefaler

Send til en kollega

0.156