ANALYSE To store internationale bilnyheder tikkede ind sidste uge: PSA og FCA fusionerer, og Volkswagen nedjusterer. Og der er en klar sammenhæng mellem de to nyheder.
Men først fusionen.
Den italiensk-amerikanske forbrødring tilbage i 2014 mellem Fiat og Chrysler har aldrig været den store succes. En fusion, der udsprang af efterveerne efter...
Analyse: Hvad vil PSA med FCA?
Giver det mening, hvis Interdan også skal sælge Fiat 500, og er det en fordel for for Semler, at Volkswagen nedjusterer sine forventninger? Motor-magasinet vurderer situationen efter fusionen.
Det globale bilsalg i 2018 i millioner. I den gule bjælke er tallene for PSA og FCA lagt sammen. Bemærk, at Opel er inkluderet i GM og ikke hos PSA.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer