Det er hjerteblod for de frie værksteder at tiltrække unge og fastholde ældre medarbejdere.
På Dansk Bilbrancheråds årlige repræsentantskabsmøde forleden i Herning var der ros til kampagnen og den selvstændige forening bag Tun Din Fremtid, der den senere tid er blevet styrket med bred opbakning fra bl.a. en række grossister, virksomheder og værkst...
Tun Din Fremtid har nået en million unge og deres forældre
Der er fremgang for kampagnen Tun Din Fremtid, som skal tiltrække arbejdskraft til autofagene, viste en gennemgang på Dansk Bilbrancheråds repræsentantskabsmøde.
Næstformand Henrik Hansen forklarede i detaljer om effekten af Tun Din Fremtid-kampagnen på de sociale medier i kraft af opbakning fra autobranchen og et nydannet advisory-board. Foto: Kim Lesanner
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement