23948sdkhjf

Tun Din Fremtid har nået en million unge og deres forældre

Der er fremgang for kampagnen Tun Din Fremtid, som skal tiltrække arbejdskraft til autofagene, viste en gennemgang på Dansk Bilbrancheråds repræsentantskabsmøde.
Det er hjerteblod for de frie værksteder at tiltrække unge og fastholde ældre medarbejdere.

På Dansk Bilbrancheråds årlige repræsentantskabsmøde forleden i Herning var der ros til kampagnen og den selvstændige forening bag Tun Din Fremtid, der den senere tid er blevet styrket med bred opbakning fra bl.a. en række grossister, virksomheder og værkst...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125