Tendensen er klar: Der sælges flere produkter til indvendig bilpleje, og overordnet set har Turtle fået gang i salget af mere avancerede produkter, der henvender sig til entusiaster, som gerne betaler en høj pris for bilpleje-produkter.
Sådan er situationen hos SEAB, der står for salg og distribution af Turtle’s vrimmel af produkter.
Mersalget af...
Turtle satser på flere avancerede bilplejeprodukter
De klassiske plejeprodukter fra Turtle sælger stadig godt, men en satsning på mere avancerede produkter til bilentusiaster har fået godt fat i markedet.

Kim R. Ottosson ser en tendens mod avancerede, let brugbare og velduftende bilplejeprodukter. Foto: Jens Høy
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer