23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Stor interesse for ruder til klassiske biler

Danske Auto Glassic oplever stor interesse for autoglas til især de yngre oldtimere fra ’70-erne og frem - visitkort blev revet væk.

- Jeg er overrasket over, hvor populære biler fra ’70-’90 er blevet, især tyske men også japanske, blandt yngre mennesker. Jeg har aldrig delt så mange visitkort ud, som under dagene på Bremen Classic Motorshow – nok omkring 500. I dag duer brochurer ikke, for folk vil hellere kigge på hjemmesider.

Ordene kommer fra nu 76-årige Viggo Hansen, indehaver af firmaet med speciale i autoruder til klassiske biler, Auto Glassic i Viborg, som han startede op i 2019. Samme år afhændede han sin grossistvirksomhed Danglas til svenske Ryds Bilglas for selv at koncentrere sig om klassiker-ruderne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188|