23948sdkhjf

Tom Kristensen: Næste danske Le Mans-hype er på vej

...og den starter i år. Verdens mest berømte langdistanceløb er på vej ind i en ny æra – nye biler og ikke mindst danske kørere i vinderbiler åbner nye muligheder for danske firmaer, der ser Le Mans 24h som den effektive reklamesøjle.
For Tom Kristensen – eller lad os dog kalde ham Mr. Le Mans i denne sammenhæng – er der ingen tvivl: 24-timersløbet i Frankrig er på vej til samme hype som den gang i nullerne og tierne, da han selv vandt og vandt og vandt – ni gange i alt.

Le Mans var i kraft af Tom K’s sejrsstime stedet at markere sig – uanset om det var bilmærket Audi, oliemærk...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Varebiler: Sikrere leverancer skal bedre et rødt 2022-salg
Henrik Pedersen i Q&A: - Vi har brug for arbejdskraft fra udlandet
Ekspert: Nu kommer brintbilerne
Dækpartikler i søgelyset hos EU
Euromaster Danmark udnævner ny direktør
Stor analyse: Fremtiden, følelser og elbiler ifølge René Tønder
Andre Nordiske Medier
Transportmagasinet
Søfart
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.172