Corona, krig og krise har gjort noget ved mange af os; vi ønsker i stigende grad økonomisk frihed og mulighed for hurtig omstilling. Og her passer bilabonnement med alt inklusive og frit valg af bilmodel ned på månedsbasis ind hos danskere – og folk i udlandet.
Det danner basis for en ny strategi hos det Semler-ejede selskab Dribe. Der har været r...
Dribe kører ny franchisemodel over landegrænsen for at få overskud
Dribe vil have bilabonnementer uden for Danmark og har lagt en ny strategi. Det har kostet mange penge at udvikle det danske tech-setup i Dribe, der har fået millioner fra ejeren Semler, så nu skal it-motoren og konceptet ud at tjene penge.
PR

Dribe skal nu til udlandet i en ny franchise-strategi for at få flere omdrejninger på sin tech-platform, der kan rumme tusindvis af abonnementsbiler. Her "tanker" CEO Jesper Hill-Kjærsgaard el på en Dribe-Seat. PR-foto
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer