Man kan jo godt sætte sig selv i spil, som Jannie Nielsen fra Flex1One formulerer det, når der skal kommunikeres budskaber – som fx på FTZ Messen i Odense.
Jannie Nielsen har været ansat otte år hos Flex1One – først som marketingkoordinator – og nu som marketing- og HR-manager. Om ideen ”PowerLadies” fortæller hun:
- At sætte sig selv i spi...
Gode råd før FTZ-messen: Sådan får man kontakt i mylderet
Der er indtryk fra alle kanter til en messe som den FTZ holder i Odense de kommende dage, så det kan være svært at fange den enkeltes opmærksomhed. To ”PowerLadies” har fundet deres måde at gøre det på.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer