Det er købers marked nu, mod hidtil sælgers. Derfor er Bilbasen i disse dage i luften med en forbrugerrettet marketingkampagne på tv og en række sociale medier for at sætte gang i slutsedlerne ude hos forhandlerne.
Det er nu købers marked. Og vores målsætning er, at kampagnen sætter fokus på brugtbilmarkedet og udstiller mulighederne for at gøre ...
Købers marked: Stor marketingkampagne for brugtbiler skudt i gang
Forbrugernes muligheder på brugtbilmarkedet er i fokus hos Bilbasen, der vil speede salget op hos bilforhandlerne med en kampagne her i efterårsferien.

Forbrugerne bliver nu gjort opmærksom på, at det er købers marked for bilkøb gennem Bilbasen/Schibsted Danmarks kampagne på tv og sociale medier. Foto: PR Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement