Forandringens vinde blæser over det franske bilmærke Citroën, der har valgt at forny sit velkendte logo.
Dermed lægger bilmærket sig i halen af flere andre producenter, der også har skiftet logo på det seneste, som for eksempel Kia og Dacia, som Motor-magasinet tidligere har beskrevet.
Citroëns nye look genfortolker det ori...
Varsler dramatiske ændringer: Citroën skifter velkendt logo
Tingene ændrer sig dramatisk hos Citroën over de kommende år, og det skal et nyt logo være med til at markere, lyder det fra den franske bilproducent. Dermed slutter bilmærket sig til en lang række konkurrenter, der også har haft gang i tegnebrættet.
Det nye logo er en fortolkning af det ovale logo fra 1919 og er det 10. logo i Citroëns 103 år lange historie. Foto: Arnaud TAQUET @ Continental Productions
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer