23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kia får nyt logo

Den sydkoreanske bilproducent har peppet sit logo op og har også fået nyt slogan.

MARKEDSFØRING Koreanske Kia er klar til at møde fremtidens udfordringer. Det fremgår af selskabets seneste markedsføringstiltag, der omfatter nyt logo og nyt slogan.

Det blev afsløret ved et event i Korea som omfattede et rekordstort fyrværkerishow.

- Kias nye logo repræsenterer virksomhedens forpligtelse til at blive et ikon for forandring og innovation. Bilindustrien oplever en periode med hurtig transformation, og Kia agerer proaktivt og tilpasser sig disse ændringer. Vores nye logo repræsenterer vores ønske om at inspirere kunderne, i takt med at deres mobilitetsbehov udvikler sig, og at vores medarbejdere tager de udfordringer op, som vi står over for i en hurtigt skiftende branche, sagde Ho Sung Song, Kias præsident og administrerende direktør, til lanceringen af de nye logo.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.173