23948sdkhjf

De spidsede ører for tips til fremtidens autobranche

Salgsrådgiveruddannelsen holdt workshop om udviklingen, hvor data, digitalisering og abonnementer er vejen frem for bilvirksomhederne.
Der blev fortalt, lyttet og tænkt tanker, da Salgsrådgiveruddannelsen ved Erhvervsakademi Aarhus forleden afholdt temadag med titlen ’Workshop om fremtidens bilbranche’. Temadagen var fælles for alle tre hold på ’Bilbranchens akademiuddannelse i salg og rådgivning’, og godt 40 studerende og deres chefer deltog, så i alt 75 sæder var besat.

Syv fa...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Se seneste nyhedsbrev ???id_11737???

Send til en kollega

0.109