23948sdkhjf

Mødet med kunden sælger stadig biler

En Polestar køber man på nettet. Men alligevel er det ”rigtige,” personlige møde vigtigt, lyder erfaringen efter flere end 1.000 leverede biler. Desuden er mærket på vej til at øge antallet af butikker.
Bilen kan kun købes på nettet, men alligevel er det relationen mellem en Polestar-ansat og kunden, der i mange tilfælde er lige det, der får solgt bilen.

Det forklarer adm. dir Henrik Bang, da Motor-magasinet møder ham i forbindelse med en såkaldt ’’Polestar-Talk’’, i mærkets butik i hjertet af København.

Forbrugerne efterspørger oplevelser omkri...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.234