Bilen kan kun købes på nettet, men alligevel er det relationen mellem en Polestar-ansat og kunden, der i mange tilfælde er lige det, der får solgt bilen.
Det forklarer adm. dir Henrik Bang, da Motor-magasinet møder ham i forbindelse med en såkaldt ’’Polestar-Talk’’, i mærkets butik i hjertet af København.
Forbrugerne efterspørger oplevelser omkri...
Mødet med kunden sælger stadig biler
En Polestar køber man på nettet. Men alligevel er det ”rigtige,” personlige møde vigtigt, lyder erfaringen efter flere end 1.000 leverede biler. Desuden er mærket på vej til at øge antallet af butikker.
Henrik Bang, direktør, for Polestar-Danmark: - Vi sælger vores biler online - men det ændrer ikke på, at mødet mellem kunden og en af os Polestar-folk er afgørende for om købet falder på plads. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer