23948sdkhjf

Seks bilhuse danner fælles digitalt netværk

Fællesskabet skal styrke service og information til kunderne – det skal give mere trafik at dele content i skyen.
Det Digitale Bilhus er navnet på et fælles koncept, der er skabt af seks Toyota bilforhandlere med i alt 23 bilhuse. Det er deres fælles ambition at trække på hinandens erfaringer og derigennem styrke servicen til kunder lokalt – både fysisk og digitalt.

Bag samarbejdet ligger et langvarigt kendskab mellem de familieejede Toyota-forhandlere. Genne...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111