Det Digitale Bilhus er navnet på et fælles koncept, der er skabt af seks Toyota bilforhandlere med i alt 23 bilhuse. Det er deres fælles ambition at trække på hinandens erfaringer og derigennem styrke servicen til kunder lokalt – både fysisk og digitalt.
Bag samarbejdet ligger et langvarigt kendskab mellem de familieejede Toyota-forhandlere. Genne...
Seks bilhuse danner fælles digitalt netværk
Fællesskabet skal styrke service og information til kunderne – det skal give mere trafik at dele content i skyen.
Der er entreprenør-ånd over de nu seks samarbejdende Toyota-forhandlere i det landsdækkende Det Digitale Bilhus. Foto: Det Digitale Bilhus
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer