23948sdkhjf

FTZ: Frie værksteder har stort behov for hjælp til serviceabonnementer

FTZ stiller digitale løsninger og kommunikationsmaterialer til rådighed til sine værkstedskæder, så værkstedsindehaveren kan tage dialogen med bilejeren om af lave en servicekontrakt.
TREND Autogrossisten FTZ finder service- og reparationsabonnementer interessant, fordi det tapper ind i en trend hos forbrugere, som ønsker tryghed for udgifter i budgettet og ’convenience’ – uden at skulle have penge frem for ydelser hver gang. Det gælder briller, fitness med videre.

- Vi ser, at der er et behov. I vores regi får vi hvert år udfø...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Se seneste nyhedsbrev ???id_11737???

Send til en kollega

0.156