TREND Autogrossisten FTZ finder service- og reparationsabonnementer interessant, fordi det tapper ind i en trend hos forbrugere, som ønsker tryghed for udgifter i budgettet og ’convenience’ – uden at skulle have penge frem for ydelser hver gang. Det gælder briller, fitness med videre.
- Vi ser, at der er et behov. I vores regi får vi hvert år udfø...
FTZ: Frie værksteder har stort behov for hjælp til serviceabonnementer
FTZ stiller digitale løsninger og kommunikationsmaterialer til rådighed til sine værkstedskæder, så værkstedsindehaveren kan tage dialogen med bilejeren om af lave en servicekontrakt.
FTZ oplever, at værkstederne kan være pressede i forhold til at tage dialogen med kunderne om servicekontrakter, og det skyldes tid og travlhed. (Foto: Magnus Møller)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer