23948sdkhjf

FTZ’s modsvar til AD Danmark: Mange varer og megen viden

Mange varer, mange vareture, megen viden. Det er tre af hovedhjørnestenene i FTZ’s strategi, som firmaet fastholder selv i den nye konkurrence-situation.
KONKURRENCE Michael Gadegaard er vicedirektør hos FTZ, der hidtil har været ene om at have Bosch Car Service-værksteder tilknyttet. Om den nye situation siger Gadegaard:

- Ja, de er jo rigtigt, at Bosch Car Service har indgået et samarbejde med AD Danmark, så Bosch nu arbejder sammen med både dem (AD Danmark, red.) og med os.

- Men på en måde er ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109