ONLINE Det nye udviklingscenter, som Volvo vil åbne i den svenske hovedstad, er en udvidelse af Volvo nuværende anlæg i Stockholms centrum og vil bygge videre på virksomhedens kompetencer inden for onlinesalg og softwareproduktudvikling.
Udvidelsen skal hjælpe Volvo med ambitionerne om i midten af årtiet at sælge mindst halvdelen af alle sin...
Volvo satser massivt på onlinesalg: Hyrer flere hundrede nye medarbejdere
Volvo sætter turbo på ambitionen om mere onlinesalg med et nyt center, der skal ansætte mere end 700 nye tech-medarbejdere.
Når de nye biler triller ud fra fabrikkerne, så er det Volvos erklærede mål, at mindst halvdelen af alle biler sælges online i midten af årtiet. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer