23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Megatrends sætter retningen for ny uddannelse til eftermarkedet

Erhvervsakademiet Zealand vil med sin Service Management-uddannelse skabe ledende medarbejdere til eftermarkedet. De skal kunne håndtere udfordringer og ændringer både lokalt og globalt.

TILPASNING Megatrends, såsom eksempelvis digitalisering, deleøkonomi og grøn omstilling, udfordrer bil- og autobranchens virksomheder.

Det gælder i såvel salg som på eftermarkedet. Virksomhederne har behov for medarbejdere med nye kompetencer, og derfor har Zealand Sjællands Erhvervsakademi udviklet en akademiuddannelse, kaldet Service Management, der skal uddanne medarbejdere til at arbejde med virksomhedens forretningsmodel, være med til at effektivisere ressourcerne og skabe større omsætning og øget arbejdsglæde.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11