23948sdkhjf

Jagten på marginaler: Travle bilsælgere bruger ny teknologi

Hos bilforhandleren Carmark i Vejle tager man teknologien til hjælp i jagten på de dyrebare marginaler. Bilhusets sælger-værktøj holder nemlig styr på kunderejserne og holder hus med marketingkronerne.
BILSALG I nabolande som Tyskland og Sverige koster en god bil det samme som et veludrustet køkken. I Danmark, med de velkendte afgifter, koster den let det samme som et sommerhus.

Derfor må de danske forhandlere arbejde hårdere og tænke mere ud af boksen for at overbevise kunderne og lukke et salg.

Men hos Carmark, en af de største bilforhandlere...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.407