23948sdkhjf

Undersøgelse: Hvor langt vil dine kunder køre for at komme på værksted?

Man siger ofte, at alt handler om bekvemmelighed - convenience is king, som det engelske ordsprog lyder – men hvor langt vil dine kunder egentlig køre for at komme på værksted? Det undersøger Voxmeter i denne uge.

VOXMETER Det forlyder ofte, at vi lever i bekvemmelighedens tid.

Alt skal være indenfor kort rækkevidde. Vi bestiller vores mad og vores møbler og elektronik på nettet med levering til døren, og hvis vi endelig skal ud og starte bilen, så gider vi ikke køre alt for langt efter tingene.

Og nu er det jo sådan, at værkstedsbesøg i sagens natur ikke kan klares online, men kræver den fysiske tilstedeværelse af bilen, så hvor langt er danskerne egentlig villige til at køre for at få bilen tjekket og repareret?

Det har Voxmeter spurgt danskerne om i denne uge.

Værkstedet skal ligge tæt på - og måske komme til kunderne

Svaret taler da også sit tydelige sprog. Det skal være hurtigt og bekvemt at få bilen på værksted, og en tredjedel af de adspurgte vil ikke mere end 10 kilometer væk fra bopælen for at få bilen på værksted.

Som et kuriosum er der også blevet spurgt til, hvor mange der decideret forventer at få bilen afhentet, når det er tid til værkstedsbesøg, og det svarer 1,1 procent, at de vil.

Om det tal vil stige fremover skal blive spændende at se – for vi lever i en tid, hvor tingene helst skal komme til os - og komme til os hurtigt. Men altså endnu ikke helt så udpræget når bilen skal på værksted - lad os se, om det kommer.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156