23948sdkhjf

Kinesiske Xpeng forbereder dansk indtog: Han skal markedsføre det nye elbil-mærke

En marketingprofil fra Renault Danmark er hentet ind til at stå i spidsen for det kinesiske elbilmærke Xpengs marketingaktiviteter i Danmark.
MARKEDSFØRING Det kinesiske elbilmærke Xpeng har gennem de sidste par uger ansat folk til den kommende danske forretning.

Både en administrerende direktør og en eftermarkedschef er således kommet på plads, som Motor-magasinet kunne fortælle i sidste uge.

Direktør bliver den mangeårige Toyota-profil, Jens Olsen, der senest var hos Ford Danmark som...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Prøv Motor-magasinet gratis i en måned - ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.157