23948sdkhjf

Kinesiske Xpeng forbereder dansk indtog: Han skal markedsføre det nye elbil-mærke

En marketingprofil fra Renault Danmark er hentet ind til at stå i spidsen for det kinesiske elbilmærke Xpengs marketingaktiviteter i Danmark.
MARKEDSFØRING Det kinesiske elbilmærke Xpeng har gennem de sidste par uger ansat folk til den kommende danske forretning.

Både en administrerende direktør og en eftermarkedschef er således kommet på plads, som Motor-magasinet kunne fortælle i sidste uge.

Direktør bliver den mangeårige Toyota-profil, Jens Olsen, der senest var hos Ford Danmark som...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.235