23948sdkhjf

Ny mulighed til eftermarkedet: Tjen penge på digitale bakspejle

Mærkeværksteder og frie værksteder kan tjene ekstra på at eftermontere digitale bakspejle og tilhørende kameraer, der øger bilejerens og medtrafikanternes sikkerhed.
EKSTRAUDSTYR Til Le Mans i 2012 lancerede Audi en skarp OLED-skærm inde i bilen og et kamera bag antennen, fordi deres R18 E-tron LMP1 racer ikke havde en bagrude - og dermed ikke noget bakspejl til at overvåge trafikken bagude. Teknikken fandt vej til personbiler som Land Rover, Mercedes Benz og biler fra Stellantis (det fusionerede PSA og FCA) sa...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.141