23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny mulighed til eftermarkedet: Tjen penge på digitale bakspejle

Mærkeværksteder og frie værksteder kan tjene ekstra på at eftermontere digitale bakspejle og tilhørende kameraer, der øger bilejerens og medtrafikanternes sikkerhed.

EKSTRAUDSTYR Til Le Mans i 2012 lancerede Audi en skarp OLED-skærm inde i bilen og et kamera bag antennen, fordi deres R18 E-tron LMP1 racer ikke havde en bagrude - og dermed ikke noget bakspejl til at overvåge trafikken bagude. Teknikken fandt vej til personbiler som Land Rover, Mercedes Benz og biler fra Stellantis (det fusionerede PSA og FCA) samt samarbejdspartneren Toyota. Og senest har Ford lanceret digitale bakspejle, der kan eftermonteres.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.09