BILSALG Hvilke hjemmesider kommer kunderne fra og hvor kan det bedst betale sig at annoncere?
Det spørgsmål vil det danske firma EASI’R besvare med et nyt værktøj, der skal klæde bilforhandlerne på til at bruge annoncekronerne mest effektivt. Det fortæller stifter og adm. direktør Mikael Moeslund.
- Som forhandler bruger man ofte en f...
Dansk firma vil hjælpe bilforhandlere med annoncering på nettet
Det aarhusianske softwarefirma EASI’R vil give forhandlerne et samlet overblik over, hvor stor interessen er for en bil på nettet. Efter succes i Tyskland er turen nu kommet til Danmark.
Aarhus-selskabet EASI'R med Mikael Moeslund i spidsen vil gøre livet lettere for bilforhandlerne, når der skal annonceres på nettet.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer