23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Digitale værktøjer kickstarter autobranchen

Autobranchen har i 2020 taget store, digitale skridt i retning af at gøre kunde- og salgsrejsen mere overskuelig for både forhandler, værkstederne og kunderne. Et af værktøjerne er danske AG Analytics.

SERVICE Bookings er nøglen til succesfuld drift. Kunderne kommer sjældent af sig selv og skal derfor enten mindes om det næste besøg eller gøres opmærksom på, at nu er det tid til et servicetjek.

En af de virksomheder, der mener at have de rette værktøjer til den danske autobranche er den danske data- og analysevirksomhed AG Analytics, der bl.a. står bag løsningen Autoflows, som hjælpe alle - fra store mærkeforhandlere til små, frie værksteder - med at automatisere alle dele af kunderejsen; fra serviceindkaldelser, synstjek, dækskifte og ordrerapportering - og til at maksimere kundetilfredshed og kundefastholdelse.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125