23948sdkhjf

UGENS LEDER: Kineserne viser vejen

Tre nye kinesiske bilmærker vil sælge og servicere biler af utraditionelle kanaler. Hvordan stiller det branchen, spørger chefredaktør Flemming Haslund.
LEDER LIDT AFHÆNGIG AF din alder kan du huske eller har hørt om dengang, det var en selvfølge at købe sin computer eller sit fotografiapparat i en specialforretning. Og det samme sagt modsat: Det var dengang helt utænkeligt, at man en dag kunne købe pc eller kamera i et supermarked.

MEN I DAG? Klart nok; man køber da sin pc, kamera - og i øvrigt ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.132