GULE PLADER Hvem skal reparere og servicere de tusinder af nye varebiler, der sælges hvert år? Også de frie værksteder vil gerne servicere og reparere erhvervslivets varebiler, og reklamerer ofte med at kunne gøre det billigere end, og lige så godt som, mærkeværkstederne.
Men hvordan står det egentlig til med indsatsen blandt de førende frie værk...
Jagt på flere varebiler til frie værkstedslifte
De mange biler på gule plader udgør et stort marked, som frie værksteder gerne ser på liftene. Men er de store værkstedskæder overhovedet gearet til det? Fem nærgående spørgsmål til FTZ og au2parts.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer