23948sdkhjf

Flex1One opkøber norske Bildiagnose.no

Danmark og Norge sammen: Der er udsigt til store synergier og store samarbejdfordele omkring salg af værksteds- og dækudstyr.

OPKØB 1. januar udvidede Flex1One A/S sine aktiviteter som leverandør af værkstedsudstyr til også at have en afdeling i Norge.

Således har Brørup-firmaet opkøbt Bildiagnose.no, hvorefter firmanavnet i Norge ændres til Flex1One AS. Alle aktiviteter hos den norske forhandler af værkstedsudstyr vil herefter overgå til det danske selskab.

Det norske marked er ikke ukendt for Flex1One. Norge har i mange år været et vigtigt eksportmarked for flere af Flex1Ones egne brands. Således har de norske værksteder været gode aftagere af Ahcon-produkter, som er Flex1Ones egen linje af ergonomisk udstyr til håndtering af dæk og komplette hjul.
Også brandet Wheel Trolley er i mange år blevet afsat med god succes i Norge. Samtidig har Flex1One indenfor de seneste år også fået et solidt fodfæste som leverandør af komplette dækhotel løsninger samt værkstedsinventar under brandet Flex1One.
- Norge er et marked med mange muligheder, og derfor greb vi chancen om at åbne en norsk afdeling ved at indgå et samarbejde med en eksisterende forretning, udtaler Flex1Ones administrerende direktør, Kenneth Kristensen.

Masser af potentiale
Både Bildiagnoses stifter Vidar Huke Holmstrøm og medarbejder Kim Robin Stendal fortsætter i firmaet som henholdsvis Business Manager og servicemontør. Den nuværende fysiske adresse i Borgenhaugen forbliver også den samme.
Produktsortimentet vil ligeledes fortsætte, som det kendes fra Bildiagnose, men vil løbende blive udviklet og tilpasset. På den måde vil man som kunde få gavn af et større sortiment og komme til at støde på nye produkter og brands.

- Mikset af den forretning, som Vidar Holmstrøm har opbygget gennem årene, og vores brede og dybe viden omkring indretning af dæk- og autoværksteder danner et rigtig solidt grundlag for at opbygge en både stærk, innovativ og konkurrencedygtig norsk forretning for os, siger Kenneth Kristensen.
- Vi har været i gamet i mange år og føler derfor, at vi har meget at byde ind med til det norske marked, herunder et stabilt og fagligt tungt bagland i Danmark samt stærke marketingsmæssige kræfter. Mixet af loyale kunder, et stærkt team fra Bildiagnose og nye kræfter fra Flex1One giver tilsammen en stærk og solid grobund og en fremtid med win-win udsigter for alle parter, siger Kenneth Kristensen.
                                                                                                                     kile

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109