23948sdkhjf

Julesucces lokker kunder til

Kunderne flokkedes om æbleskiverne, da Undal Autoservice slog værkstedsportene op for et julearrangement, der bragte såvel højtid som kunderelationer i højsædet.

MARKETING Familierne var mødt talstærkt op, da Undal Autoservice, AutoPartner værksted i Frederiksværk, forleden inviterede alle, der havde lyst, til julehygge komsammen på værkstedet.

Mens børnene hyggede sig med at klippe og klistre, og ikke mindst besøget fra Julemanden, der havde medbragt gaver til de glade unger, fik de voksne mulighed for en hyggelig snak og ikke mindst smagsprøver på julens vine fra firmaet Pétillant, der har specialiseret sig i import af naturvine.

Hvor mange glade julegæster det blev til, har indehaverne Anders Boas Larsen og Thomas Olsen ikke et præcist tal på, men med 800 spiste æbleskiver taler de om en succes.

Styrker kunderelationer

Julearrangementet er det femte, og indehaverne af værkstedet er efterhånden erfarne udi at lave populære arrangementer året rundt, der tiltrækker såvel gamle som nye kunder. Strategien har givet pote i form af stærke relationer mellem virksomheden og dens kunder.

- Det er som altid givtigt at få sig en hyggesnak med kunderne, og her er der bedre tid end i hverdagen til at komme ind på kunderne og deres behov, så vi kan blive ved med at gøre det godt, siger Thomas Olsen.

Anders Boas Larsen nyder også det uformelle samvær, der ganske vist giver ekstra travlhed i en forvejen hektisk periode, men samtidig også et pusterum:

- Det er et afbræk fra hverdagen og en chance for vores kunder til at se os som privatpersoner og ude af uniformen, og det giver anledning til lidt anderledes og dybere samtaler med kunderne om deres hverdag, siger Anders Boas Larsen.

Win-win hele vejen rundt

I 2019 har Undal Autoservice også arrangeret et velgørenhedsarrangement, hvor kunder og forretningsforbindelser, samt lokalt interesserede, var med til at støtte det lokale julemærkehjem. 2020 kommer blandt andet til at stå i kvindernes tegn med et "Kvinde kend din bil" arrangement.

Ikke kun kunderne nyder de sociale tiltag. Arrangementerne betyder også noget for personalet internt.

- Vi har selvfølgelig også julefrokoster, men her er der en anledning til at tage hele familien med i de omgivelser, som vi befinder os i til hverdag. Vi hjælper alle til i flok fra lærling til mester med at få arrangementet stablet på benene, så det handler også om at samles om noget, der er forskelligt fra det vi oplever hver dag - og denne gang er det altså julen, der giver en selvskreven anledning, siger Anders Boas Larsen.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126