23948sdkhjf

Analyse: Wild west - alle mod alle på det danske oliemarked

Værkstedernes tidligere loyalitet mod mærker og leverandører i olie og smøreprodukter er passé, mener brancherådgiver. Turbulens efter leverandørskifte hos de store grossister.
MARKEDSTRENDS Olie er ikke længere et ophøjet produkt og kan nu købes af bilister som mærkevare i ethvert større supermarked eller online - og ikke kun på værkstedet. Det skyldes generelle markedsændringer, fortæller brancherådgiver og professionel bestyrelsesformand i flere virksomheder Jens Sørensen, tidligere topdirektør hos Hella, FTZ og Nordic...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11