Analyse: Wild west - alle mod alle på det danske oliemarked
Værkstedernes tidligere loyalitet mod mærker og leverandører i olie og smøreprodukter er passé, mener brancherådgiver. Turbulens efter leverandørskifte hos de store grossister.
3
Billeder
De gyldne tider er forbi for leverandører af olie, der ikke længere er guddommeligt men en stangvare.
MARKEDSTRENDS Olie er ikke længere et ophøjet produkt og kan nu købes af bilister som mærkevare i ethvert større supermarked eller online - og ikke kun på værkstedet. Det skyldes generelle markedsændringer, fortæller brancherådgiver og professionel bestyrelsesformand i flere virksomheder Jens Sørensen, tidligere topdirektør hos Hella, FTZ og Nordic...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer