23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nyt leasingværktøj skaber dialog og tryghed

Hos Sand Jensen i Silkeborg har en ny og interaktiv måde at sende leasingtilbud på gjort dialogen med kunderne meget nemmere og øget forståelse og tryghed.

DIGITALT Forskellige leasingkoncepter har eksisteret i Danmark i mere end 10 år - kunderne fristes, men en del forbrugere har svært ved at gennemskue især tilbud på flexleasing eller forstå, hvorfor to nærmest identiske biler kan have forskellige priser hos forskellige forhandlere.



Når FDM samtidig opfordrer bilister til at forholde sig kritiske til flexleasing, og at gå ind i en flexleasingaftale med stor varsomhed, er opgaven med at skabe gennemskuelighed og tryghed stor. Det fører nogle gange til, at kunder holder sig helt væk fra flexleasing, giver op i processen eller - i værste fald - ender med en langt højere totalpris end forventet.



Nyt digitalt værktøj

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125