23948sdkhjf

Nyt leasingværktøj skaber dialog og tryghed

Hos Sand Jensen i Silkeborg har en ny og interaktiv måde at sende leasingtilbud på gjort dialogen med kunderne meget nemmere og øget forståelse og tryghed.
DIGITALT Forskellige leasingkoncepter har eksisteret i Danmark i mere end 10 år - kunderne fristes, men en del forbrugere har svært ved at gennemskue især tilbud på flexleasing eller forstå, hvorfor to nærmest identiske biler kan have forskellige priser hos forskellige forhandlere.

Når FDM samtidig opfordrer bilister til at forholde sig kritiske ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.207