23948sdkhjf

Autouncle overtager kundekontakten

Et nyoprettet callcenter hos bilsalgsformidleren Autouncle kan hjælpe bilforhandlere med at følge op på leads.
OUTSOURCING Alt for mange bilforhandleres hjemmesider fungerer ikke optimalt og genererer derfor ikke leads til bilkøb. Og alt for mange online leads bliver ikke fulgt ordentligt op offline - altså fysisk med en menneskelig kontakt. Det mener salgsbil søge-virksomheden Autouncle, der har udviklet et koncept med et callcenter, der kan hjælpe landets...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.187