23948sdkhjf

Q&A: Skulle annoncer lokke?

Forsøgte Interdan med aggressive annoncekampagner at lokke bilkøbere til at fremskynde bilkøb velvidende, at prisstigninger grundet WLTP-målemetoden aldrig ville blive til noget? Interdans Head of Group PR, Hanne Langsig Sørensen, svarer for sig.
MARKEDSFØRING Prisstigningen på biler pr. 1. april som følge af WLTP-målemetoden er jo udskudt til årsskiftet 2020/21, hvilket et bredt flertal i Folketinget har sagt fra starten. Så hvorfor valgte Interdan at køre kampagner for Peugeot og Citroën med budskabet undgå afgiftsstigning?

! Vi har forholdt os til fakta - at WLTP-målemetoden ville...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.189