23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Har BMW's 5’eren fortsat det der sport?

Det tyske bilmærke udvider lige nu sit program i begge ender både med mere fokus på 2’erne og inden længe den skarpe spot retter mod den nye 8’er. Midt i det hele holder den klassiske BMW 5. Hvordan klarer den sig i dag?

DIREKTØRSTIL BMW 5. Et kort bilnavn, der for mange udløser en hel strøm af associationer: At den har været her i snart mange år. At den dukkede op som en M til det runde beløb 1,0 mio. kr. - dét var altså mange penge i 80’erne. At der pludseligt var en BMW 5 med en V10-motor som i Formel 1. At den måske mest berømte af 5’erne var den, som den først ufatteligt udskældte, senere nærmere ikoniske Chris Bangle designede. Hans streg var vild der omkring 2000.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094