23948sdkhjf

"Vi rykker kun kunden selv én gang"

Derefter går indkrævningen direkte til inkasso, fortæller Uni-Auto i Silkeborg.
ERFARING Uni-Auto A/S i Silkeborg er på otte år vokset fra en tomands forretning med "mester på gulvet" til ni mekanikere og to ansatte i administrationen. Autovirksomheden har været kunde hos Købmandsstandens Inkasso Service, KIS, i cirka fem år, og har derudover deltaget på inkassofirmaets kursus "God kredit - før, under og efter" i efteråret 201...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094