23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilforhandlere bør sove med støvlerne på

Indsatsen er bedre end i andre brancher, men markedet kan hurtigt ændre sig, mener brancheanalytiker.
UNDERSØGELSE

Selv om bilforhandlere i generelle forbrugerundersøgelser rangerer helt i bund, sammen med politikere og journalister, så gør bilforhandlerne det alligevel rigtig godt - nærmest "outstanding" som Megafons adm. direktør, Asger H. Nielsen fortalte forsamlingen på AutoBranchen Danmarks årsmøde ud fra en helt ny og helt specifik forbrugerundersøgelse. Andre branchers virksomheder har normalt 20 procent, der kan kaldes ambassadører - autobranchen har hele 46 procent. Konklusionen på

BREAKING
{{ article.headline }}
0.178|instance-web01