23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

En auto-kending skifter skjold

Turtle Wax har skiftet farve og vinder anerkendt produktpris.
SKILDPADDEN

Amerikanske Turtle Wax skifter skjold på flere af virksomhedens produkter, der i nyere tid har været fyldt i røde flasker. Nu går Turtle Wax tilbage til den grønne farve, der indtil 1995 kendetegnede produkter fra det bilplejemærket. Det betyder også, at importører som danske SEAB fremover vil markedsføre Turtle Wax i de nye, grønne skjolde.

I den forbindelse har Turtle Wax forsøgt at nytænke sin produktlinje, og det bedste eksempel på det er nok midlet Dash & Glass, der er en del af produktlinjen Quick & Easy. Som noget nyt giver det mulighed for både at behandle interiør-paneler og bilruderne samtidigt. Det vil ifølge Turtle Wax efterlade den behandlede kabine uden støv og ruderne uden mærker.

Vinder anerkendt pris

Og selv om det umiddelbart kunne lyde som et snedigt salgstrick, så bakkes Turtle Wax op af den anerkendte fansk-stiftede forbrugerpris Product of the Year. Her kårer flere end 40.000 stemmer årligt en række forbrugerprodukter, og et af de største markeder er USA, hvor Turtle Wax fik fleste positive anmeldelser. Forbrugerprisen omfatter også bilpleje, og her løb Turtle Wax Dash & Glass med 2016-prisen. Det skyldes ifølge forbrugerprisens hjemmeside, at den kan bruges på flere typer af overflader, og at den efterlader bilen naturligt ren.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.105|