23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

BilBasen og Bilinfo i offensiven på de sociale medier

Med et budget på mere end fire millioner kroner skal bilsalgssitet og branche it-værktøjet positioneres på Facebook, Linkedin og andre sociale medier.
STRATEGI

Mediebilledet ændrer sig markant i øjeblikket, og det tager BilBasen og Bilinfo konsekvensen af. En langstrakt strategiproces blev færdiggjort op til nytår, og nu bliver den nye strategi for kommunikationen til sociale brugere rullet ud.

- Vi er massivt til stede i de klassiske medier, og har et godt samarbejde på tværs af radio, netsider og printmedier. Men det nye er, at de sociale medier får lige så megen opmærksomhed som de traditionelle medier, siger Jan Lang, kommunikationsansvarlig for Bilinfo og BilBasen. Dermed får bilforhandlerne nytte af den massive markedsføring af BilBasen på især Facebook.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.173|instance-web04