23948sdkhjf

BilBasen og Bilinfo i offensiven på de sociale medier

Med et budget på mere end fire millioner kroner skal bilsalgssitet og branche it-værktøjet positioneres på Facebook, Linkedin og andre sociale medier.
STRATEGI Mediebilledet ændrer sig markant i øjeblikket, og det tager BilBasen og Bilinfo konsekvensen af. En langstrakt strategiproces blev færdiggjort op til nytår, og nu bliver den nye strategi for kommunikationen til sociale brugere rullet ud.

- Vi er massivt til stede i de klassiske medier, og har et godt samarbejde på tværs af radio, netsid...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.225