23948sdkhjf

Sådan sælger du flere biler og kaprer nye kunder

Attraktive værkstedsbiler, forsikringer samt annoncering og salg var emnerne, da Dansk Bilbrancheråd inviterede til fyraftensmøde.
FORRETNINGSDRIFT - Hvis du har tre nye værkstedsbiler kørende i lokalområdet, så sender det et fint signal. Det er både god reklame og viser kunderne, at her kører vi altså ikke i 17 år gamle værkstedsbiler.

Sådan sagde Palle Hjørringgaard, direktør for leasing- og finansieringsselskabet Accept Auto, da Dansk Bilbrancheråd i sidste uge invitered...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11