23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilister vælger tysk olie

Læserne af fire store bilmagasiner har igen valgt Liqui Moly som nummer 1.
SMØREMIDLER

Det begynder efterhånden at blive en vane: For fjerde henholdsvis femte gang har læserne af Motor Klassik, Auto Zeitung, Auto Bild og Auto Motor und Sport kåret Liqui Moly til det bedste oliemærke i Tyskland.

- Vi føler os ærligt talt godt tilpas øverst på sejrspodiet. På den anden side er det efter fem år i træk med disse kåringer stadig ikke noget, vi tager for givet, udtalte Ernst Prost, chef for motorolie- og additivspecialisten.

Med 6,84 millioner læsere har de fire tidsskrifter et talstærkt publikum i ryggen i billandet Tyskland. Det er femte gang i træk, at Auto Zeitung og Auto Motor und Sport har valgt Liqui Moly som nummer 1, for Motor Klassiks og Auto Bilds vedkommende er det fjerde gang i træk.

- Denne brede opbakning over så lang tid viser, at man godt kan hævde sig som den lille David overfor de internationale oliekoncerner. Det er ikke så afgørende i den sammenhæng, hvor store budgetter man har, men i hvor høj grad bilisterne kan sætte deres lid til produkter og tjenester, siger Ernst Prost.

Liqui Moly producerer udelukkende i Tyskland for kunne garantere en så høj produktkvalitet som muligt.

Både magasinernes store udbredelse og de enkelte placeringer understreger gyldigheden af læsernes valg. I magasinerne er Liqui Moly nummer 1 på ranglisten, efterfulgt af Castrol og Mobil. Og i kategorien plejemidler landede Liqui Molypå andenpladsen, nøjagtig som tidligere år.

I Danmark sælges Liqui Moly af Auto-G.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.114