23948sdkhjf

Hele FTZ står bag fagmesse

Autogrossist løfter i flok med fagmessen, som skal være aktiv og positivt overraskende.
Ikke færre end 370 FTZ-medarbejdere var direkte involveret i den netop afholdte FTZ fagmesse i Odense den 5.-6. november.

- Alle dele af koncernen deltager, både administration, indkøb, lager og salg samt alle afdelingerne. Messen er et bevis for at vi løfter i flok. Folk brænder virkelig for messen, og der er opbakning alle steder fra, konstaterer to tilfredse kvinder fra inderkredsen bag messen, marketingchef Sarah Oddershede og marketingkoordinator Jeanette Hindsgavl, da Motor-magasinet møder dem på messens andendag.

- Det er igen en rekord-messe, målt på antal udstillere og besøgende, og vi har fået megen feedback om stemningen, som i år er endnu mere præget af aktiviteter og en endnu mere løftet stemning. Der er skabt en særlig stemning - en unik leben som følge af mange bække små og mange års forberedelser samt lang erfaring, som giver ekstra overskud, forklarer Sarah Oddershede, som er med på sin anden FTZ messe.

Jeanette Hindsgavl har været med i alle 12 år med FTZ messe - tidligere blandt andet skiftevis i Fredericia og Ballerup, de sidste tre år har messen været i Odense.

- Og vi fortsætter i Odense - til næste år den 4.-5. november. Vi kender nu OCC godt - det giver ro og overskud, tilføjer Sarah Oddershede.

Ris og ros

Jeanette Hindsgavl begynder allerede messens forberedelser i marts i tæt samarbejde med udstillerne og sammenligner planlægningen med et puslespil, hvor tingene hænger nøje sammen.

- Men allerede nu overvejer vi, hvordan vi kan forbedre os til næste år. Vi arbejder hele tiden på at udvikle messen - det gør også arbejde sjovere og giver gejst, siger Jeanette Hindsgavl, som blev helt høj af at se den lange kø foran OCC om torsdagens inden messe-åbningen kl. 13. I år har i øvrigt 40 busser kørt kunder ind til messen fra hele landet.

- Vi skal gøre os fortjent til, at vores kunder vil bruge en dag på messen, og at de kan finde det, de søger. Det giver gode ambassadører. Desuden går vi i gang med at indsamle ris og ros fra vores kunder via afdelingerne. Vi skal jo tilpasse os, så kunderne er tilfredse. Og allerede nu overvejer vi, hvordan vi kan forny os - det skal vi hvert år. Det skal være en aktiv og positivt overraskende messe, påpeger de to.

I år var der for første gang tre haller i brug i OCC.

- Det har givet mere luft på standene. Messen er vokset, og vi har inddraget hal 3 - det har været en god investering, mener de.

De to messedage er kulminationen på to intense messedage, og hele den efterfølgende weekend er der blevet plukket ordrer på lageret i Odense, baseret på de mange ordrer, som et team på ti medarbejdere begge dage sidder og taster ind.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094